Reklamacje i zwroty

GWARANCJA

Jeżeli otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub uszkodzi się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego, o ile gwarancja została udzielona np. przez producenta, importera lub sprzedawcę, warunki gwarancji zostały wyszczególnione w dokumencie gwarancyjnym, który otrzymałeś wraz z towarem, a wada, która wystąpiła, objęta jest gwarancją i nie upłynął jeszcze jej okres.

REKLAMACJE

Niezależnie od powyższego, jeśli po dokonaniu zakupu okaże się, że otrzymany towar jest uszkodzony, nie działa prawidłowo lub stwierdziłeś inną niezgodność towaru z zawartą umową, a towar nabyłeś jako konsument, masz prawo złożyć reklamację. W takiej sytuacji prosimy skontaktować się z sprzedawcą w celu określenia dalszych kroków postępowania. 

Postępowanie reklamacyjne – reklamacje wynikające z uszkodzeń produktów są dokonywane na podstawie zdjęć uszkodzonego towaru przesłanych na adres qwerty.pd@gmail.com, jeśli uszkodzenie pozwala na oględziny w podany sposób. W przeciwnym przypadku po wcześniejszym ustaleniu sposobu wysyłki towar należy odesłać do sprzedającego celem weryfikacji reklamacji.

W sytuacji niezgodności towaru z opisem kupującemu przysługuje prawo do odesłania towaru na koszt sprzedającego poprzez usługę poczty polskiej E-Zworty po otrzymaniu wcześniejszej zgody sprzedającego. Po otrzymaniu zwrotu, zwrócimy wszelkie koszty poniesione przez Kupującego na podane konto bankowe lub przekazem pocztowym.

ZWROT PRODUKTU - GWARANTOWANE 14 DNI NA ZWROT

Klient ma prawo - zgodnie z art. 27 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta – odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyn składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie do 14 dni od daty otrzymania produktu. 

Pamiętaj:

  • Jeśli chcesz zwrócić towar, powinieneś w terminie 14 dni od jego otrzymania, złożyć chęć rezygnacji z zakupu towaru poprzez e-mail lub telefonicznie w formie. 
  • Po dokonaniu uzgodnień odesłać odstąpienie od umowy wraz z towarem.
  • Produkt powinien być w stanie niezmienionym, chyba że zmiana ta powstała na skutek sprawdzenia zgodności towaru z zamówieniem.
  • W przypadku odstąpienia od umowy Klient nie ponosi kosztów odesłania zakupionych przedmiotów pod warunkiem zrealizowania wysyłki za pośrednictwem usługi E-Zwroty Poczty Polskiej po wcześniejszym otrzymaniu zgody od sprzedającego. W wypadku odesłania przedmiotów za pośrednictwem innych usług pocztowych / kurierskich kupujący ponosi pełny koszt odesłania przedmiotów. Do odesłanych przedmiotów należy dołączyć oryginalny dowód zakupu (faktura VAT lub inna otrzymana forma).

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl